24 November

Om 8.00 uur al vertrokken en via de autoweg ( ten dele moet deze betaald worden ) richting Chitzen Itza. We zijn er op tijd, alvorens de toeristenstroom arriveert. Erg beindrukkend ! We gaan terug naar de autobaan en rijden via Izamal ( foto beneden van kerk) naar Merida, waar we ´s avonds om 16.30 uur aankomen . We zoeken ons Hotel Regency Hyatt, rijden nog een ronde in de stad, eten in het hotel en vallen doodmoe in bed.
Chitzen Itza

25 November

´s Morgens Merida bekeken.In het centrum denk je dat je op de Champs Elysées in Paris bent. Fantastische huizen !Zijn richting zuiden gereden naar Uxmal. Ook een plaats om nooit te vergeten ! We hebben alles goed bekeken. Het is geweldig!  ! Volgens ons is dit de mooiste plek om Maya overblijfselen te bezichtigen.
Merida
Uxmal

26 November

Om 13.00 uur onze huurauto afgegeven en met de ferry naar Cozumel overgestoken.Na 2 uur hadden we het wel bekeken. Een stel Souvenirwinkels en lastige verkopers.Er lagen 5 cruisschepen . We zijn zo snel mogelijk weer terug gagaan naar Playa del Carmen. Daar zijn we nog een keer naar de bronzen beelden gaan kijken. Zijn prachtig ! Gegeten in Yaxche en onze koffers ingepakt.

27 November

Zonsopgang vanuit onze hotelkamer. Mexicana Airlines

Mexico City vanuit het vliegtuig.

Afgehaald door VTP met een Minibus om 7.50 uur  en naar het vliegveld gebracht in Cancun. De vlucht naar Mexico City gaat om 11.00 uur en 2 uur later komen we in Mexico City aan .´s Avonds om 21.20 uur vertrokken in Mexico City. Via Madrid naar Alicante, waar we eindelijk de volgende dag ´s avonds aankomen. Het was een geweldige reis........!!!!!

naar huis.......

Top of Page

Copyright © 1999-2018  Frannysworld, all rights reserved.